Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Renault TWINGO II (CN0_) 1.6 RS (CN0N, CN0R, CN0S) (2008.05-2014.09) 133km » L11H01 monroe
wybrany samochód: 
Renault Twingo Ii (cn0_) 1.6 Rs (cn0n, Cn0r, Cn0s) (2008.05-2014.09) 133km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Drążek kierowniczy osiowy L11H01 MONROE

L11H01 Drążek kierowniczy osiowy MONROE
49.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L11H01

producent:

MONROE

Ciężar [kg]0,48
wymagana liczba2
Długość opakowania [cm]31
Szerokość opakowania [cm]8
Wysokość opakowania [cm]4

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy osiowy L11H01 MONROE

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 395mm) pasuje do: BMW 3 (E46) 2.5/3.0/3.0D 01.00-07.06
numery OEM:
BMW      32 10 6 774 318
BMW      32 10 6 774 319

Zastosowanie Drążek kierowniczy osiowy L11H01 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Drążek kierowniczy osiowy L11H01 MONROE:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl
ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.