Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI (2013.05-2018.09) 220km » L24217 monroe
wybrany samochód: 
Audi A6 C7 (4g2, 4gc) 2.0 Tfsi (2013.05-2018.09) 220km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L24217 MONROE

L24217 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny MONROE
monroe L24217
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L24217
L24217
monroe L24217 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L24217 monroe
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L24217 monroe
47.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L24217

producent:

MONROE

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,500
Wymagana ilość2
Wymiar gwintuM12x1,25 / M14x1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm]31
Szerokość opakowania [cm]8
Wysokość opakowania [cm]4
nr EAN5412096289958

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L24217 MONROE

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 264mm) pasuje do: OPEL AGILA, SUBARU JUSTY III, SUZUKI IGNIS I, IGNIS II, WAGON R, WAGON R+ 1.0-1.5 05.00-
numery OEM:
OPEL      47 01 745
OPEL      92 04 752
SUBARU      48830-86G00
SUZUKI      48830-83E00
SUZUKI      48830-83E00-000
SUZUKI      48830-86G00
SUZUKI      48830-86G00-000
VAUXHALL      9204752

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L24217 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L24217 MONROE:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl
ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.