Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Alfa Romeo GIULIETTA (940_) 2.0 JTDM (940FXM1A, 940FXS1A, 940FYD1A) (2010.04-2016.02) 136km » L43135 monroe
wybrany samochód: 
Alfa Romeo Giulietta (940_) 2.0 Jtdm (940fxm1a, 940fxs1a, 940fyd1a) (2010.04-2016.02) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L43135 MONROE

L43135 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
53.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L43135

producent:

MONROE

Status produktu: Normalny
Długość [mm]222
Ciężar [kg]0,731
Wymagana ilość1
Gwint wewnętrzny [mm]16x1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm]41
Szerokość opakowania [cm]10
Wysokość opakowania [cm]7
nr EAN5412096546723

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L43135 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: HYUNDAI ELANTRA V, I30, VELOSTER, KIA CEED, PRO CEED, SOUL II 1.0-Electric 09.10-
numery OEM:
HYUNDAI      56820-3X090
HYUNDAI      56820-A5090
HYUNDAI      56820-A6090
KIA      56820-3X090
KIA      56820-A5090
KIA      56820-A6090
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L43135 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L43135 MONROE:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem
ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.