Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A6 C8 Avant (4A5) 45 TDI quattro (2019.07-???) 249km » L43234 monroe
wybrany samochód: 
Audi A6 C8 Avant (4a5) 45 Tdi Quattro (2019.07-???) 249km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Drążek kierowniczy osiowy L43234 MONROE

L43234 Drążek kierowniczy osiowy MONROE
53.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:4 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L43234

producent:

MONROE

Długość [mm]299,5
Ciężar [kg]0,762
wymagana liczba2
Wymiar gwintuM16x1,5/M16x1,5
Rodzaj gwintu przegub osiowyz bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm]32
Szerokość opakowania [cm]8
Wysokość opakowania [cm]8
Długość [mm]299,5
Ciężar [kg]0,762
wymagana liczba2
Wymiar gwintuM16x1,5/M16x1,5
Rodzaj gwintu przegub osiowyz bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm]32
Szerokość opakowania [cm]8
Wysokość opakowania [cm]8

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy osiowy L43234 MONROE

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 299,5mm) pasuje do: HYUNDAI ELANTRA VI, I30, IONIQ, KONA, KONA/SUV, KIA CEED, NIRO, NIRO I, PROCEED, XCEED 1.0-Electric 10.15-
numery OEM:
HYUNDAI      56540-F2000
HYUNDAI      56540-G3000
KIA      56540-F2000
KIA      56540-G3000
KIA      56540F2300
zamienniki:
44025
brak
SPIDAN
240776
brak
A.B.S.
J4840545
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS

Zastosowanie Drążek kierowniczy osiowy L43234 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Drążek kierowniczy osiowy L43234 MONROE:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl
ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.