Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » L50152 monroe

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L50152 MONROE

L50152 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
monroe L50152
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L50152
L50152
monroe L50152 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L50152 monroe
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L50152 monroe
56.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L50152

producent:

MONROE

Ciężar [kg] 0,700
Długość opakowania [cm] 21,5
Szerokość opakowania [cm] 8
Wysokość opakowania [cm] 8
nr EAN 5412096376856

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L50152 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: MAZDA 6 1.8-2.3 01.02-02.08

Końcówka drążka koncernu MONROE numer L50152 jest zasadniczym składnikiem wielu pojazdów. Część tą można znaleźć w ofercie naszego sklepu w korzystnej cenie.
Gwarancją spełnienia oczekiwań posiadaczy samochodów względem końcówek drążka L50152 oraz innych części produkowanych przez MONROE, są wysokie normy jakości oraz zastosowane technologie produkcji. Firma MONROE znana jest z bardzo dobrej jakości wykonania produkowanych w swoich fabrykach części samochodowych. Bardzo dobra jakość zastosowanych materiałów oraz nowoczesny park maszynowy, w efekcie daje korzyści w postaci dobrych jakościowo części. Końcówka drążka tego producenta odznacza się bardzo dobrymi parametrami eksploatacyjnymi i użytkowymi. Opinie mechaników samochodowych o końcówce drążka L50152 są jak najlepsze.
Końcówka drążka L50152 ma zastosowanie do samochodu MAZDA SCRUM Van (DG6_V) od 2003.07 oraz wielu innych modeli aut.
Część z kategorii końcówki drążków kierowniczych, którą aktualnie oglądasz pasuje do samochodów marki MAZDA jednak w przypadku wystąpienia wątpliwości co do dobrania tej części do samochodów tych marek, zalecany jest kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji doboru tej auto części.
Cena końcówki drążka L50152 MONROE po jakiej jakiej oferujemy tą część zamienną w sklepie e-autoparts.pl, należy do najlepszych na rynku, a jej dostawa realizowana przez firmę kurierską lub do paczkomatu nie zabiera więcej niż jednen do dwóch dni.
numery OEM:
MAZDA      G26A-32-290
MAZDA      GJ6E-32-290
MAZDA      GJ6E-32-290A

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L50152 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L50152 MONROE:

2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.