Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » FD-AX-2526 moog

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core FD-AX-2526 MOOG

FD-AX-2526 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core MOOG
moog FD-AX-2526
49.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

FD-AX-2526

producent:

MOOG

Długość [mm] 400
Średnica 1 [mm] 14,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M20X1.5
Rozmiar gwintu 2 M16X1.5
parzyste numery artykułów FD-AX-2527
Długość opakowania [cm] 45
Szerokość opakowania [cm] 5
Wysokość opakowania [cm] 5
nr EAN 4044197274710

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core FD-AX-2526 MOOG

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) P (dł.: 400mm) pasuje do: FORD FIESTA VI, TRANSIT, TRANSIT TOURNEO 1.25-3.2D 01.00-01.18

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core FD-AX-2526 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core FD-AX-2526 producenta MOOG

FORD

1370710, 4059924, 4577976, 6C113L519BA, YC153L519BA, YC153L519BB

numery OEM:
FORD      1370710
FORD      4059924
FORD      4577976
FORD      6C113L519BA
FORD      YC153L519BA
FORD      YC153L519BB

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core FD-AX-2526 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core FD-AX-2526 MOOG:

ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Sanniki
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
Tomasz Zakrzewski
2010-10-07
 5/5
FIRMA DOBRA , PRZELEWAJACA SIE NA JAKOSC WYKONANIA. NARAZIE SIE SWIETNIE SPRAWUJA
Tomasz, Łódź
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
Rafał, Sanniki
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
Tomasz, Łódź
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
Wojciech, Koszalin
2019-09-16
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta moog teraz kupiłem VO-ES-8258 i sprawuje się całkiem okej
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Koszalin
2019-09-16
 5/5
Zamówiłem VO-ES-8259 i dostawa była już na drugi dzień

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.