Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Renault MASTER II Furgon (FD) 2.5 dCi (FD01, FD02, FD21, FD22, FD31, FD32, FD3Y, FD71,... (2006.08-???) 120km » OP-ES-1501 moog
wybrany samochód: 
Renault Master Ii Furgon (fd) 2.5 Dci (fd01, Fd02, Fd21, Fd22, Fd31, Fd32, Fd3y, Fd71,... (2006.08-???) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OP-ES-1501 MOOG

OP-ES-1501 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MOOG
50.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

OP-ES-1501

producent:

MOOG

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Kształtprosty
Rodzaj połączeniaPojemnik
Długość 1 [mm]74
Długość 2 [mm]24
Rozmiar gwintu 1M14X1.5
Rozmiar gwintu 2M14X1.5
Długość opakowania [cm]13
Szerokość opakowania [cm]8,5
Wysokość opakowania [cm]6,5
nr EAN5010874764361

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OP-ES-1501 MOOG

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: ISUZU CAMPO, KB, PICKUP, TF, TFR/TFS, TROOPER II, TROOPER III, OPEL CAMPO, FRONTERA A, FRONTERA A SPORT, MONTEREY A 2.0-3.5 08.78-08.04
numery OEM:
ISUZU      8944194080
ISUZU      8944194081
ISUZU      8944594800
ISUZU      8944594801
ISUZU      8944594802
ISUZU      8944594811
ISUZU      8970209531
ISUZU      8970209540
ISUZU      8970209541
ISUZU      8970209542
ISUZU      8979406160
ISUZU      897956902A
ISUZU      94419408
ISUZU      97020953
ISUZU      97020954
OPEL      324057
OPEL      324058
OPEL      920373
OPEL      920374
OPEL      94459480
OPEL      94459481
VAUXHALL      920373
VAUXHALL      94419408
VAUXHALL      94459480
VAUXHALL      94459481
VAUXHALL      97020953
VAUXHALL      97020954

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OP-ES-1501 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OP-ES-1501 MOOG:

2019-09-16
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta moog teraz kupiłem VO-ES-8258 i sprawuje się całkiem okej
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-16
 5/5
Zamówiłem VO-ES-8259 i dostawa była już na drugi dzień
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2010-10-07
 5/5
FIRMA DOBRA , PRZELEWAJACA SIE NA JAKOSC WYKONANIA. NARAZIE SIE SWIETNIE SPRAWUJA
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.