Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 48206 ngk

Cewka zapłonowa 48206 NGK

48206 Cewka zapłonowa NGK
ngk 48206
96.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

U5055

numer części:

48206

producent:

NGK

Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1
Ilość biegunów 3
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
nr EAN 4010326482066

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48206 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: DS DS 3, DS 4, DS 4 II, DS 5, DS 7, DS 9; BMW 1 (E81), 1 (E82), 1 (E87), 1 (E88), 1 (F20), 1 (F21), 2 (F22, F87), 2 (F23), 3 (E46), 3 (E90), 3 (E91) 1.4-6.75 01.00-
numery OEM:
BMW      0 148 594
BMW      1 712 219
BMW      1 712 223
BMW      12 13 0 148 594
BMW      12 13 1 712 219
BMW      12 13 1 712 223
BMW      12 13 5 A06 753
BMW      12 13 7 550 012
BMW      12 13 7 551 049
BMW      12 13 7 551 260
BMW      12 13 7 562 744
BMW      12 13 7 571 643
BMW      12 13 7 575 010
BMW      12 13 7 594 596
BMW      12 13 7 594 937
BMW      12 13 7 594 938
BMW      12 13 8 616 153
BMW      12 13 8 647 689
BMW      12 13 8 657 273
BMW      7 550 012
BMW      7 551 049
BMW      7 551 260
BMW      7 562 744
BMW      7 571 643
BMW      7 575 010
BMW      7 594 596
BMW      7 594 937
BMW      7 594 938
BMW      8 616 153
BMW      8 647 689
BMW      8 657 273
CITROËN      5970.64
CITROËN      5970.91
CITROËN      V7562744
CITROËN      V757164380
PEUGEOT      5970.64
PEUGEOT      5970.91
PEUGEOT      V7562744
PEUGEOT      V757164380
MINI      0 148 594
MINI      1 712 219
MINI      1 712 223
MINI      12 13 0 148 594
MINI      12 13 1 712 219
MINI      12 13 1 712 223
MINI      12 13 5 A06 753
MINI      12 13 7 550 012
MINI      12 13 7 551 049
MINI      12 13 7 551 260
MINI      12 13 7 562 744
MINI      12 13 7 571 643
MINI      12 13 7 575 010
MINI      12 13 7 594 596
MINI      12 13 7 594 937
MINI      12 13 7 594 938
MINI      12 13 8 616 153
MINI      12 13 8 647 689
MINI      12 13 8 657 273
MINI      7 550 012
MINI      7 551 049
MINI      7 551 260
MINI      7 562 744
MINI      7 571 643
MINI      7 575 010
MINI      7 594 596
MINI      7 594 937
MINI      7 594 938
MINI      8 616 153
MINI      8 647 689
MINI      8 657 273

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48206 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48206 NGK:

2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.