Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Bmw X3 (G01, F97, G08) xDrive 30 d Mild-Hybrid (2020.07-???) 249km » 48276 ngk
wybrany samochód: 
Bmw X3 (g01, F97, G08) Xdrive 30 D Mild-hybrid (2020.07-???) 249km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 48276 NGK

48276 Cewka zapłonowa NGK
ngk 48276
Cewka zapłonowa 48276
48276
ngk 48276 Cewka zapłonowa
Cewka zapłonowa 48276 ngk
76.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U5089

numer części:

48276

producent:

NGK

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych1
Ilość biegunów2
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia SAE
nr EAN4010326482769

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48276 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: FORD MAVERICK FORD USA ESCAPE, FIVE HUNDRED, TAURUS MAZDA TRIBUTE 3.0 06.95-
numery OEM:
FORD      18LE-12A388-AB
FORD      18LZ-12029-AA
FORD      1L8Z-12029-AB
FORD      4093748
FORD      4448245
FORD      9L8E-12A366-AA
FORD      9LE1-2A366-AA
MAZDA      AJ03-18-100
MAZDA      AJ03-18-100A
MAZDA      AJ09-18-100
MAZDA      AJ09-18-100A
MAZDA      AJ09-18-100B
MAZDA      AJC1-18-100

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48276 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48276 NGK:

Mirosław, Łódź
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Mirzec
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
Arkadiusz, Milanówek
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
jerzy, warszawa
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
Sławomir, Tczew
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.