Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi Q5 (FYB, FYG) 50 TFSI e quattro (2019.04-???) 299km » 5034307 nk
wybrany samochód: 
Audi Q5 (fyb, Fyg) 50 Tfsi E Quattro (2019.04-???) 299km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5034307 NK

5034307 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego NK
34.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

5034307

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów5034308
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintu14X1,5
nr EAN5703858647186

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5034307 NK

KOĐC. DR. KIER. VW POLO LE 01-
numery OEM:
AUDI      6Q0 423 811
AUDI      6Q0 423 811 A
AUDI      6Q0 423 811 C
AUDI      6Q0 423 811 D
AUDI      6R0 423 811
AUDI      6RD 422 811
AUDI      8Z0 423 811 A
SEAT      6Q0 423 811
SEAT      6Q0 423 811 A
SEAT      6Q0 423 811 C
SEAT      6Q0 423 811 D
SEAT      6R0 423 811
SEAT      6RD 422 811
SEAT      6RD 423 811 A
SEAT      6RD 423 811 B
SKODA      6Q0 419 811 C
SKODA      6Q0 423 811
SKODA      6Q0 423 811 A
SKODA      6Q0 423 811 C
SKODA      6Q0 423 811 D
SKODA      6R0 423 811
SKODA      6RD 422 811
VOLKSWAGEN      5U0 423 381 1
VOLKSWAGEN      5Z0 423 811
VOLKSWAGEN      6Q0 419 811 C
VOLKSWAGEN      6Q0 423 811
VOLKSWAGEN      6Q0 423 811 A
VOLKSWAGEN      6Q0 423 811 C
VOLKSWAGEN      6Q0 423 811 D
VOLKSWAGEN      6R0 423 811
VOLKSWAGEN      6RD 422 811
VOLKSWAGEN      6RD 423 811 A
VOLKSWAGEN      6RD 423 811 B

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5034307 NK w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.