Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Ford GRANADA II (GU) 2.8 (1981.06-1985.08) 132km » RH01-1022 reinhoch
wybrany samochód: 
Ford Granada Ii (gu) 2.8 (1981.06-1985.08) 132km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-1022 REINHOCH

RH01-1022 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-1022
Końcówka drążka kierowniczego RH01-1022
RH01-1022
36.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH01-1022

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]113
wymagana liczba1
Wymiar gwintuM14
Gwint wewnętrzny [mm]M 14 x 1,5
Gwint zewn. [mm]M 10 x 1,5
Rozmiar gwintu 1M10

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-1022 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego
numery OEM:
ALFA ROMEO      1603545
ALFA ROMEO      1609458
ALFA ROMEO      77363830
ALFA ROMEO      93189024
CITROËN      16 109 372 80
CITROËN      381787
CITROËN      93196541
FIAT      77363830
FIAT      77364569
OPEL      1603458
OPEL      1603543
OPEL      1603545
OPEL      1609456
OPEL      1609458
OPEL      77363830
OPEL      90188024
OPEL      93189022
OPEL      93189024
OPEL      93196540
OPEL      93196542
PEUGEOT      16 109 372 80
PEUGEOT      381787
VAUXHALL      093189024
VAUXHALL      093196542
VAUXHALL      16 09 458
VAUXHALL      1603543
VAUXHALL      1603545
VAUXHALL      93189022
VAUXHALL      93189024
VAUXHALL      93196540
VAUXHALL      93196542

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-1022 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH