Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 915568 ruville/fag

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 915568 RUVILLE/FAG

915568 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego RUVILLE/FAG
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

915568

producent:

RUVILLE/FAG

Wymiar gwintu: M14x1,5
Status produktu: Normal


opis e-autoparts.pl:

Uwaga! Części Ruville dostępne są w sprzedaży już tylko w pudełkach z logo FAG.
Więcej informacji tutaj: Schaeffler przejmuje Ruville

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 915568 RUVILLE/FAG


RUVILLE AUTOTEILE jest liderem w Europie produkującym wysokiej klasy końcówki drążka, w tym oglądany końcówka drążka 915568 znajdujący się w ofercie naszego sklepu.
Zarówno końcówka drążka jak i inne części tego producenta, produkowane są z zachowaniem wysokich norm jakości.
Producent RUVILLE AUTOTEILE dokłada najwyższych starań, aby jego części były jak najwyższej jakości i charakteryzowały je długie, bezawaryjne przebiegi. Końcówki drążka firmy RUVILLE AUTOTEILE cieszą się dobrą opinią wśród użytkowników i mechaników samochodowych zakładających je w swoich autoserwisach.
Końcówka drążka 915568 ma zastosowanie do takich aut jak RENAULT KADJAR (HA_, HL_) od 2015.06, NISSAN CLIPPER VAN (U71W) od 2003.04, OPEL ASTRA F kabriolet (T92) od 1993.03, FIAT MOBI (341) od 2016.01 oraz wielu innych modeli aut. Część z kategorii końcówki drążków kierowniczych, którą teraz przeglądasz pasuje do samochodów marki RENAULT, NISSAN, OPEL, FIAT jednak w przypadku wystąpienia wątpliwości co do dobrania tej części do samochodów tych marek, zalecany jest kontakt ze sklepem w celu sprawdzenia doboru tej części samochodowej. Autosklep e-autoparts.pl oferuje końcówki drążków kierowniczych 915568 w najniższej cenie w polskim internecie, zapewniamy szybką dostawę do Odbiorcy i wiele form płatności. Końcówki drążka 915568 można także odebrać w naszym punkcie odbiorów w Warszawie przy ul. Łodygowej 28G.
numery OEM:
FIAT      6000617475
NISSAN      48520-00QAK
NISSAN      4852000QAK
OPEL      44 08 510
OPEL      4408510
RENAULT      48 52 027 14R
RENAULT      485202714R
RENAULT      77 01 049 282
RENAULT      7701049282

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 915568 RUVILLE/FAG w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 915568 RUVILLE/FAG:

2021-01-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-07
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.