Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mazda E Furgon (SR2) E2200 D (1997.02-2002.08) 71km » 57012 sidem
wybrany samochód: 
Mazda E Furgon (sr2) E2200 D (1997.02-2002.08) 71km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 57012 SIDEM

57012 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny SIDEM
40.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

57012

producent:

SIDEM

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyz prawej
Wymiar gwintuMM14X1,5R
Rozmiar gwintu 1MM14X1,5R
Długość przegub osiowy [mm]297
Tylko w połączeniu zNUT
nr EAN5413978162758

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 57012 SIDEM

numery OEM:
AUDI      6Q0 423 803 E*
AUDI      6Q0 423 804 E*
AUDI      Part of
SEAT      6Q0 423 803 E*
SEAT      6Q0 423 803 P*
SEAT      6Q0 423 804 E*
SEAT      6Q0 423 804 P*
SEAT      Part of
SKODA      6Q0 423 803 E*
SKODA      6Q0 423 803 P*
SKODA      6Q0 423 804 E*
SKODA      6Q0 423 804 P*
SKODA      Part of
VOLKSWAGEN      6Q0 423 803 E*
VOLKSWAGEN      6Q0 423 803 P*
VOLKSWAGEN      6Q0 423 804 E*
VOLKSWAGEN      6Q0 423 804 P*
VOLKSWAGEN      Part of

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 57012 SIDEM w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 57012 SIDEM:

Michał, Gorzów Wielkopolski
2021-10-25
 5/5
Wygląda na trwały, czas pokaże.
Michał, Gorzów Wielkopolski
2021-10-25
 5/5
Wygląda na trwały, czas pokaże.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.