Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Alfa Romeo 166 (936_) 2.4 JTD (936AXC00, 936AXG00) (2005.07-2007.06) 185km » 67034 sidem
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 166 (936_) 2.4 Jtd (936axc00, 936axg00) (2005.07-2007.06) 185km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 67034 SIDEM

67034 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SIDEM
39.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

67034

producent:

SIDEM

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Zbieżność stożka1/6
Długość [mm]100
Wymiar gwintuFM16X1,5R
Wymiar stożka [mm]12,3
Rozmiar gwintu 1MM10X1,5R
parzyste numery artykułów67035
nr EAN5413978181292

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 67034 SIDEM

numery OEM:
FORD      1 251 924
FORD      1 306 176
FORD      1 315 083
FORD      1 317 447
FORD      1 328 881
FORD      1 404 785
FORD      1 541 811
FORD      1 730 934
FORD      1 894 034
VOLVO      274 500
VOLVO      30 723 103
VOLVO      31 201 413
FORD USA      3M51 3C437 AA
FORD USA      3M51 3C437 AB
FORD USA      4M51 3290 AB
FORD USA      4M51 3290 AC
FORD USA      4M51 3290 AD
FORD USA      EV61 3290 AA

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 67034 SIDEM w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 67034 SIDEM:

Michał, Gorzów Wielkopolski
2021-10-25
 5/5
Wygląda na trwały, czas pokaże.
Michał, Gorzów Wielkopolski
2021-10-25
 5/5
Wygląda na trwały, czas pokaże.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.