Ilość zębów | 135 | |
Pas napędowy | z zębami o zaokrąglonym profilu | |
Szerokość pasa [mm] | 19 | |
nr EAN | 7316574271955 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu VKMC 01106-2 SKF
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
030109119AB, 030109119H, 030109119M, 030109119S, 030109243D, 030109243F, 030109243J, 030109243K, 030121005N, 030121005T, 030121008D, 030121008K, N01036111, N01036113, N01100830, N01100840, N01100845, N0110088, N01152520, N01155811, N01155813
030109119AB, 030109119H, 030109119M, 030109119S, 030121005N, 030121005T, 030121008D, 030121008K, 16100811, N01036111, N01036113, N01100830, N01100840, N01100845, N01152520, N01155811, N01155813
AUDI | 030 109 119 AB | |
AUDI | 030 109 119 H | |
AUDI | 030 109 119 M | |
AUDI | 030 109 119 S | |
AUDI | 030 109 243 D | |
AUDI | 030 109 243 F | |
AUDI | 030 109 243 J | |
AUDI | 030 109 243 K | |
AUDI | 030 121 005 N | |
AUDI | 030 121 005 T | |
AUDI | 030 121 008 D | |
AUDI | 030 121 008 K | |
AUDI | N 010 361 11 | |
AUDI | N 010 361 13 | |
AUDI | N 011 008 30 | |
AUDI | N 011 008 40 | |
AUDI | N 011 008 45 | |
AUDI | N 011 525 20 | |
AUDI | N 011 558 11 | |
AUDI | N 011 558 13 | |
FIAT | 15501011 | |
FIAT | 16100811 | |
LANCIA | 16100811 | |
SEAT | 030 109 119 AB | |
SEAT | 030 109 119 H | |
SEAT | 030 109 119 M | |
SEAT | 030 109 119 S | |
SEAT | 030 121 005 N | |
SEAT | 030 121 005 T | |
SEAT | 030 121 008 D | |
SEAT | 030 121 008 K | |
SEAT | 16100811 | |
SEAT | N 010 361 11 | |
SEAT | N 010 361 13 | |
SEAT | N 011 008 30 | |
SEAT | N 011 008 40 | |
SEAT | N 011 008 45 | |
SEAT | N 011 525 20 | |
SEAT | N 011 558 11 | |
SEAT | N 011 558 13 | |
SKODA | 030 109 119 AB | |
SKODA | 030 121 005 N | |
SKODA | 030 121 005 T | |
SKODA | 030 121 008 D | |
SKODA | 030 121 008 K | |
SKODA | N 010 361 11 | |
SKODA | N 010 361 13 | |
SKODA | N 011 008 30 | |
SKODA | N 011 008 40 | |
SKODA | N 011 008 45 | |
SKODA | N 011 525 20 | |
SKODA | N 011 558 11 | |
SKODA | N 011 558 13 | |
VOLKSWAGEN | 030 109 119 AB | |
VOLKSWAGEN | 030 109 119 H | |
VOLKSWAGEN | 030 109 119 M | |
VOLKSWAGEN | 030 109 119 S | |
VOLKSWAGEN | 030 109 243 D | |
VOLKSWAGEN | 030 109 243 F | |
VOLKSWAGEN | 030 109 243 J | |
VOLKSWAGEN | 030 109 243 K | |
VOLKSWAGEN | 030 121 005 N | |
VOLKSWAGEN | 030 121 005 T | |
VOLKSWAGEN | 030 121 008 D | |
VOLKSWAGEN | 030 121 008 K | |
VOLKSWAGEN | N 010 361 11 | |
VOLKSWAGEN | N 010 361 13 | |
VOLKSWAGEN | N 011 008 30 | |
VOLKSWAGEN | N 011 008 40 | |
VOLKSWAGEN | N 011 008 45 | |
VOLKSWAGEN | N 011 008 8 | |
VOLKSWAGEN | N 011 525 20 | |
VOLKSWAGEN | N 011 558 11 | |
VOLKSWAGEN | N 011 558 13 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu VKMC 01106-2 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu VKMC 01106-2 SKF:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.