Dodatkowe informacje o produkcie ZESTAW ROZRZĄDU VW 1,6DI/2,0TDI (ZAŁĄCZANA POMPA) VKMC 01279 SKF
AUDI | 038 109 244 P | |
AUDI | 038 109 454 A | |
AUDI | 03L 109 244 D | |
AUDI | 03L 109 244 G | |
AUDI | 04L 109 119 A | |
AUDI | 04L 109 119 C | |
AUDI | 04L 109 119 D | |
AUDI | 04L 109 119 F | |
AUDI | 04L 109 119 J | |
AUDI | 04L 109 243 D | |
AUDI | 04L 121 011 | |
AUDI | 04L 121 011 E | |
AUDI | 04L 121 011 EX | |
AUDI | 04L 121 011 L | |
AUDI | 04L 121 011 LX | |
AUDI | 04L 121 011 N | |
AUDI | 04L 121 011 P | |
AUDI | 058 109 244 | |
AUDI | N 015 083 15 | |
AUDI | N 015 083 3 | |
AUDI | N 104 447 02 | |
AUDI | N 106 092 01 | |
AUDI | N 106 756 02 | |
AUDI | N 910 488 04 | |
MITSUBISHI | MN980103 | |
MITSUBISHI | MN980105 | |
MITSUBISHI | MN980296 | |
SEAT | 038 109 244 P | |
SEAT | 038 109 454 A | |
SEAT | 03L 109 244 D | |
SEAT | 03L 109 244 G | |
SEAT | 04L 109 119 A | |
SEAT | 04L 109 119 D | |
SEAT | 04L 109 119 F | |
SEAT | 04L 109 119 J | |
SEAT | 04L 109 243 D | |
SEAT | 04L 121 011 | |
SEAT | 04L 121 011 E | |
FORD USA | 1124944 | |
FORD USA | YM21 8A663 AA |
Zastosowanie ZESTAW ROZRZĄDU VW 1,6DI/2,0TDI (ZAŁĄCZANA POMPA) VKMC 01279 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o ZESTAW ROZRZĄDU VW 1,6DI/2,0TDI (ZAŁĄCZANA POMPA) VKMC 01279 SKF:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.