Ilość zębów | 91 | |
Pas napędowy | z zębami o zaokrąglonym profilu | |
Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem zębatym | |
Materiał wirnika pompy wody | Tworzywo sztuczne | |
Szerokość pasa [mm] | 20 | |
nr EAN | 316579063630 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu VKMC 04108 SKF
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
1079085, 1079173, 1079390, 1104115, 1113174, 1113180, 1131878, 1132355, 1141483, 1198047, 1215977, 1215978, 1320446, 1456066, 1479084, 2T1Q6K254AA, 2T1Q6K254AB, 2T1Q6K288AA, 7G9Q8501AA, XS4J8591AC, XS4J8591DB, XS4Q6B217AD, XS4Q6K288AB
FORD | 1079085 | |
FORD | 1079173 | |
FORD | 1079390 | |
FORD | 1104115 | |
FORD | 1113174 | |
FORD | 1113180 | |
FORD | 1131878 | |
FORD | 1132355 | |
FORD | 1141483 | |
FORD | 1198047 | |
FORD | 1215977 | |
FORD | 1215978 | |
FORD | 1320446 | |
FORD | 1456066 | |
FORD | 1479084 | |
FORD | 2T1Q 6K254 AA | |
FORD | 2T1Q 6K254 AB | |
FORD | 2T1Q 6K288 AA | |
FORD | 7G9Q 8501 AA | |
FORD | XS4J 8591 AC | |
FORD | XS4J 8591 DB | |
FORD | XS4Q 6B217 AD | |
FORD | XS4Q 6K288 AB |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu VKMC 04108 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu VKMC 04108 SKF:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.