dla numeru OE | 1760650 |
Liczba zębów | 116 |
Kolor | czarny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | z materiałem mocującym |
Szerokość pasa [mm] | 18,1 |
Materiał pasa | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
Dodatkowe informacje o produkcie ZESTAW ROZRZĄDU FORD 1,0 ECOBOOST B-MAX/FOCUS III VKMC 04219 SKF
FORD USA | 1760650 | |
FORD USA | 1760659 | |
FORD USA | 1765052 | |
FORD USA | 1766164 | |
FORD USA | 2183878 | |
FORD USA | 2210965 | |
FORD USA | 2272856 | |
FORD USA | 2429662 | |
FORD USA | CM5G-6K245-EB | |
FORD USA | CM5G-6K245-GA | |
FORD USA | CM5G-6K245-GB | |
FORD USA | CM5G-8591-AA | |
FORD USA | CM5G6K288CA | |
FORD USA | CM5G8501FA | |
FORD USA | CM5J-8B596-AA | |
FORD USA | MECM5J-8591-AA |
Zastosowanie ZESTAW ROZRZĄDU FORD 1,0 ECOBOOST B-MAX/FOCUS III VKMC 04219 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o ZESTAW ROZRZĄDU FORD 1,0 ECOBOOST B-MAX/FOCUS III VKMC 04219 SKF:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.