Ilość zębów | 211 |
Pas napędowy | z zębami o zaokrąglonym profilu |
Szerokość pasa [mm] | 32 |
nr EAN | 7316574500086 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu VKMC 91304 SKF
TOYOTA | 13503-0A010 | |
TOYOTA | 13503-62010 | |
TOYOTA | 13503-62030 | |
TOYOTA | 13505-20030 | |
TOYOTA | 13568-09050 | |
TOYOTA | 13568-09080 | |
TOYOTA | 13568-20010 | |
TOYOTA | 13568-20020 | |
TOYOTA | 13568-29015 | |
TOYOTA | 13568-29025 | |
TOYOTA | 13568-YZZ10 | |
TOYOTA | 16100-09070 | |
TOYOTA | 16100-29085 | |
LEXUS | 13503-62030 | |
LEXUS | 13505-20030 | |
LEXUS | 13568-09080 | |
LEXUS | 13568-20020 | |
LEXUS | 13568-29025 | |
LEXUS | 16100-09070 | |
LEXUS | 16100-29085 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu VKMC 91304 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu VKMC 91304 SKF:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.