Długość [mm] | 1145 |
Szerokość [mm] | 21,36 |
Kolor | czarny |
Ilość żeber | 6 |
Materiał pasa | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
nr EAN | 7316573390534 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy VKMV 6PK1145 SKF
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
028260849L
028260849L
1135719, 1227545, 7198530, 95VW6C301AA, 95VW6C301AC
7700853230
AUDI | 028 260 849 L | |
FORD | 1135719 | |
FORD | 1227545 | |
FORD | 7198530 | |
FORD | 95VW 6C301 AA | |
FORD | 95VW 6C301 AC | |
RENAULT | 77 00 853 230 | |
SEAT | 028 260 849 L | |
SKODA | 028 260 849 L | |
VOLKSWAGEN | 028 260 849 L |
Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy VKMV 6PK1145 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy VKMV 6PK1145 SKF:
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.