Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » 10 92 4538 swag autoteile gmbh

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 10 92 4538 SWAG Autoteile GmbH

10 92 4538 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów SWAG Autoteile GmbH
44.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

10 92 4538

Rodzaj filtra Filtr sitowy
Długość [mm] 267
Szerokość [mm] 174,0
Wysokość [mm] 52
Ciężar [kg] 0,361
nr EAN 4044688245380

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 10 92 4538 SWAG Autoteile GmbH

FILTR HYDR AUTOM SKRZYNI BIEG SWAG 10924538 MERCEDES CLK C209 03- C-KLASA W203 W204 01-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      220 277 00 95
MERCEDES-BENZ      220 277 03 95
MERCEDES-BENZ      220 277 06 95
MERCEDES-BENZ      221 277 00 95
MERCEDES-BENZ      221 277 01 95
MERCEDES-BENZ      221 277 02 00
MERCEDES-BENZ      A220 277 00 95
MERCEDES-BENZ      A220 277 03 95
MERCEDES-BENZ      A220 277 06 95
MERCEDES-BENZ      A221 277 00 95
MERCEDES-BENZ      A221 277 01 95
MERCEDES-BENZ      A221 277 02 00

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 10 92 4538 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.