Materiał wirnika pompy wody | Tworzywo sztuczne | |
Materiał uszczelnienia | Guma | |
Średnica zewnętrzna piasty [mm] | 30 | |
Materiał | Odlew aluminiowy | |
Liczba skrzydeł | 6 | |
Ciężar [kg] | 1,568 | |
dla numeru OE | 037 121 010 C | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
uwzględnić informację serwisową | ||
nr EAN | 4044688505552 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 32 15 0006 SWAG Autoteile GmbH
AUDI | 026 121 005 B | |
AUDI | 026 121 010 E | |
AUDI | 026 121 010 EV | |
AUDI | 026 121 010 EX | |
AUDI | 026 121 010 F | |
AUDI | 026 121 010 FV | |
AUDI | 026 121 010 FX | |
AUDI | 037 121 010 | |
AUDI | 037 121 010 A | |
AUDI | 037 121 010 AV | |
AUDI | 037 121 010 AX | |
AUDI | 037 121 010 B | |
AUDI | 037 121 010 BX | |
AUDI | 037 121 010 C | |
AUDI | 037 121 010 CX | |
AUDI | 037 121 010 V | |
AUDI | 037 121 010 X | |
AUDI | 055 121 005 B | |
AUDI | 068 121 010 A | |
AUDI | 26 121 005 B | |
AUDI | 26 121 010 E | |
AUDI | 26 121 010 EV | |
AUDI | 26 121 010 EX | |
AUDI | 26 121 010 F | |
AUDI | 26 121 010 FV | |
AUDI | 26 121 010 FX | |
AUDI | 37 121 010 | |
AUDI | 37 121 010 A | |
AUDI | 37 121 010 AV | |
AUDI | 37 121 010 AX | |
AUDI | 37 121 010 B | |
AUDI | 37 121 010 BX | |
AUDI | 37 121 010 C | |
AUDI | 37 121 010 CX | |
AUDI | 37 121 010 V | |
AUDI | 37 121 010 X | |
AUDI | 55 121 005 B | |
AUDI | 68 121 010 A | |
FORD | 1 002 789 | |
FORD | 1 031 369 | |
SEAT | 026 121 010 E | |
SEAT | 026 121 010 EV | |
SEAT | 026 121 010 EX | |
SEAT | 026 121 010 F | |
SEAT | 026 121 010 FV | |
SEAT | 026 121 010 FX | |
SEAT | 037 121 010 | |
SEAT | 037 121 010 A | |
SEAT | 037 121 010 AV | |
SEAT | 037 121 010 AX | |
SEAT | 037 121 010 B | |
SEAT | 037 121 010 BX | |
SEAT | 037 121 010 C | |
SEAT | 037 121 010 CX | |
SEAT | 037 121 010 V | |
SEAT | 037 121 010 X | |
SEAT | 26 121 010 E | |
SEAT | 26 121 010 EV | |
SEAT | 26 121 010 EX | |
SEAT | 26 121 010 F | |
SEAT | 26 121 010 FV | |
SEAT | 26 121 010 FX | |
SEAT | 37 121 010 | |
SEAT | 37 121 010 A | |
SEAT | 37 121 010 AV | |
SEAT | 37 121 010 AX | |
SEAT | 37 121 010 B | |
SEAT | 37 121 010 BX | |
SEAT | 37 121 010 C | |
SEAT | 37 121 010 CX | |
SEAT | 37 121 010 V | |
SEAT | 37 121 010 X | |
VOLKSWAGEN | 026 121 005 B | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010 E | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010 EV | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010 EX | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010 F | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010 FV | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010 FX | |
VOLKSWAGEN | 037 121 010 | |
VOLKSWAGEN | 037 121 010 A | |
VOLKSWAGEN | 037 121 010 AV | |
VOLKSWAGEN | 037 121 010 AX | |
VOLKSWAGEN | 037 121 010 B | |
VOLKSWAGEN | 037 121 010 BX | |
VOLKSWAGEN | 037 121 010 C | |
VOLKSWAGEN | 037 121 010 CX | |
VOLKSWAGEN | 037 121 010 V | |
VOLKSWAGEN | 037 121 010 X | |
VOLKSWAGEN | 055 121 005 B | |
VOLKSWAGEN | 068 121 010 A | |
VOLKSWAGEN | 26 121 005 B | |
VOLKSWAGEN | 26 121 010 E | |
VOLKSWAGEN | 26 121 010 EV | |
VOLKSWAGEN | 26 121 010 EX | |
VOLKSWAGEN | 26 121 010 F | |
VOLKSWAGEN | 26 121 010 FV | |
VOLKSWAGEN | 26 121 010 FX | |
VOLKSWAGEN | 37 121 010 | |
VOLKSWAGEN | 37 121 010 A | |
VOLKSWAGEN | 37 121 010 AV | |
VOLKSWAGEN | 37 121 010 AX | |
VOLKSWAGEN | 37 121 010 B | |
VOLKSWAGEN | 37 121 010 BX | |
VOLKSWAGEN | 37 121 010 C | |
VOLKSWAGEN | 37 121 010 CX | |
VOLKSWAGEN | 37 121 010 V | |
VOLKSWAGEN | 37 121 010 X | |
VOLKSWAGEN | 55 121 005 B | |
VOLKSWAGEN | 68 121 010 A | |
FORD USA | 95VW8591BB |
Zastosowanie Pompa wodna 32 15 0006 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.