Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Ford TAUNUS 20M II XL Coupe (53F) 2.0 (1967-1974) 90km » 113 403 topran
wybrany samochód: 
Ford Taunus 20m Ii Xl Coupe (53f) 2.0 (1967-1974) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 113 403 TOPRAN

113 403 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów TOPRAN
topran 113 403
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 113 403
47.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

113 403

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr sitowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez uszczelnienia
Numer artykułu zalecanego dodatku113 393
Przestrzegać ilości napełnienia systemu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
Rodzaj korpusuobudowa metalowa

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 113 403 TOPRAN

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI Q7, PORSCHE CAYENNE, VW TOUAREG 2.5D-6.0D 09.02-08.15
numery OEM:
AUDI      09D 325 429
AUDI      09D 325 435
PORSCHE      955 307 403 00
PORSCHE      955 307 403 01
VOLKSWAGEN      09D 325 429
VOLKSWAGEN      09D 325 435

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 113 403 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 113 403 TOPRAN:

Krzysztof, Czerwonak
2020-07-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.