Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » 116 731 topran

Dodatkowa pompa wodna 116 731 TOPRAN

116 731 Dodatkowa pompa wodna TOPRAN
119.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

116 731

producent:

TOPRAN

Tryb pracy elektryczny
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość biegunów 2
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z dodatkową pompą wodną
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z poduszką gumową
Średnica przewodu [mm] 20
Materiał obudowy GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
Przestrzegać ilości napełnienia systemu 
Kolor obudowy czarny
Rodzaj korpusu obudowa z tworzywa sztucznego

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dodatkowa pompa wodna 116 731 TOPRAN

Dodatkowa pompa cieczy chłodzącej (elektryczny) SKODA SUPERB II; VW CC B7, EOS, PASSAT B6, PASSAT B7, TRANSPORTER / CARAVELLE VI, TRANSPORTER V, TRANSPORTER VI 2.0/3.2/3.6 11.05-

Dodatkowa pompa wodna 116 731 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Dodatkowa pompa wodna 116 731 producenta TOPRAN

VOLKSWAGEN

1K0965561B

SKODA

1K0965561B

numery OEM:
SKODA      1K0 965 561B
VOLKSWAGEN      1K0 965 561B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Dodatkowa pompa wodna 116 731 TOPRAN w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.