Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » BWB111 trw

Cylinderek hamulcowy BWB111 TRW

BWB111 Cylinderek hamulcowy TRW
trw BWB111
31.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWB111

producent:

TRW

Ograniczenia producenta FTE
Średnica [mm] 15,9
Materiał Żeliwo
nr EAN 3322937006755

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWB111 TRW

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: AUDI 100 C2, 80 B1, 80 B2, 80 B3, A2, COUPE B2; SEAT AROSA; VW GOLF III, LUPO I, PASSAT B1, PASSAT B2, POLO, POLO CLASSIC, POLO II 1.0-2.0 08.75-08.05
numery OEM:
AUDI      1H0 611 053 A
AUDI      861 611 053 A
AUDI      861 611 053 B
SEAT      1H0 611 053 A
SEAT      861 611 053 A
SEAT      861 611 053 B
VOLKSWAGEN      1H0 611 053 A
VOLKSWAGEN      861 611 051 A
VOLKSWAGEN      861 611 053 A
VOLKSWAGEN      861 611 053 B

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWB111 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWB111 TRW:

2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
zobacz instrukcję montażu BWB111zobacz instrukcję montażu BWB111

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.