Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » BWF169 trw

Cylinderek hamulcowy BWF169 TRW

BWF169 Cylinderek hamulcowy TRW
trw BWF169
Cylinderek hamulcowy BWF169
BWF169
53.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWF169

producent:

TRW

Układ hamulcowy Cylinderek ham. ze zintegrowanym korektorem siły ham.
Ograniczenia producenta BENDIX
Średnica [mm] 20,6
Materiał Żeliwo
nr EAN 3322937000265

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWF169 TRW

Cylinderek hamulcowy tył P pasuje do: RENAULT CLIO I, CLIO I/HATCHBACK, SUPER 5, SUPER 5/HATCHBACK 1.0-1.9D 10.84-09.98
numery OEM:
RENAULT      77 01 033 391
RENAULT      77 01 035 310
RENAULT      77 01 035 474
RENAULT      77 01 039 395

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWF169 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWF169 TRW:

2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
zobacz instrukcję montażu BWF169zobacz instrukcję montażu BWF169

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.