Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Bentley AZURE II (RBS_) 6.8 (2006.06-???) 456km » BWF169 trw
wybrany samochód: 
Bentley Azure Ii (rbs_) 6.8 (2006.06-???) 456km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy BWF169 TRW

BWF169 Cylinderek hamulcowy TRW
trw BWF169
Cylinderek hamulcowy BWF169
BWF169
trw BWF169 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy BWF169 trw
47.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:1 szt.
:1 szt. wysyłka Piątek
:1 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWF169

dostawca:

TRW

Status produktu: Normalny
Układ hamulcowyCylinderek ham. ze zintegrowanym korektorem siły ham.
Ograniczenia producentaBENDIX
Średnica [mm]20,6
MateriałŻeliwo
nr EAN3322937000265
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWF169 TRW

Cylinderek hamulcowy tył P pasuje do: RENAULT CLIO I, CLIO I/HATCHBACK, SUPER 5, SUPER 5/HATCHBACK 1.0-1.9D 10.84-09.98
numery OEM:
RENAULT      77 01 033 391
RENAULT      77 01 035 310
RENAULT      77 01 035 474
RENAULT      77 01 039 395

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWF169 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWF169 TRW:

JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
MARCIN, GARDNA WIELKA
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
zobacz instrukcję montażu BWF169zobacz instrukcję montażu BWF169

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.