Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Peugeot 405 I (15B) 1.6 (1987.01-1992.12) 94km » BWF308 trw
wybrany samochód: 
Peugeot 405 I (15b) 1.6 (1987.01-1992.12) 94km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy BWF308 TRW

BWF308 Cylinderek hamulcowy TRW
trw BWF308
Cylinderek hamulcowy BWF308
BWF308
trw BWF308 Cylinderek hamulcowy
40.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWF308

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
Średnica [mm]20,6
MateriałAluminium
nr EAN3322937322718

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWF308 TRW

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: CITROEN C2, C2 ENTERPRISE, C3 I, C3 PLURIEL, SAXO, XSARA, ZX, PEUGEOT 1007, 106 II, 106 II/HATCHBACK, 206, 206+, 306 1.0-2.0D 05.93-
numery OEM:
CITROËN      4402 C8
CITROËN      4402 E3
CITROËN      4402 E5
PEUGEOT      4402 C8
PEUGEOT      4402 E3
PEUGEOT      4402 E5

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWF308 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWF308 TRW:

JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
MARCIN, GARDNA WIELKA
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu BWF308zobacz instrukcję montażu BWF308

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.