Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mercedes-benz KLASA GLA (X156) GLA 250 (156.944) (2020.09-???) 224km » JAR1321 trw
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Klasa Gla (x156) Gla 250 (156.944) (2020.09-???) 224km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR1321 TRW

JAR1321 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny TRW
63.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (33 ocen)
numer części:

JAR1321

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Długość [mm]326
Długość całkowita [mm]345
Rozmiar gwintu 1M16x1,5
Rozmiar gwintu 2M14x1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322938229269

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR1321 TRW

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 326/345mm) pasuje do: HYUNDAI SANTA FÉ I 2.0-2.7 02.01-03.06
numery OEM:
HYUNDAI      57785-26200

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR1321 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR1321 TRW:

2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
2020-04-29
 5/5
Można pochwalić organizację sklepu i kolejny raz zamówiłem JAR7552 trw
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-29
 5/5
Kolejny raz kupiłem części trw i wszystko jest jak należy
2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
2021-12-03
 5/5
Polecam. Dobra cena
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-27
 5/5
Dobra jakość, pasuje :)
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-27
 5/5
J/w
2020-09-10
 4/5
Generalnie do firmy trw nie mam zastrzeżeń elementy zawieszenia wytrzymują dość długo, niestety tym razem w jednej końcówce drążka trafiła mi się pęknięta na szwie guma przegubu
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-29
 5/5
Pa
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu JAR1321zobacz instrukcję montażu JAR1321

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.