Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TFSI quattro (2013.05-2015.12) 224km » JAR509 trw
wybrany samochód: 
Audi A4 B8 (8k2) 2.0 Tfsi Quattro (2013.05-2015.12) 224km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR509 TRW

JAR509 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny TRW
trw JAR509
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR509
JAR509
trw JAR509 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
52.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Czwartek
1 szt. wysyłka Piątek
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (36 ocen)
numer części:

JAR509

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintuM14x1,5
Wymiar gwintuM12x1
Długość [mm]355
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz obu stron
Strona zabudowywewnątrz
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937908516

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR509 TRW

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 355mm) pasuje do: PEUGEOT 306, 306/HATCHBACK, 306/KOMBI 1.1-2.0D 04.93-12.02
numery OEM:
PEUGEOT      3812 92

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR509 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR509 TRW:

2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-05-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-03
 5/5
Polecam. Dobra cena
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-03
 5/5
Polecam ten produkt Trw pierwszy montaż
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-05-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-29
 5/5
Pa
2020-04-29
 5/5
Można pochwalić organizację sklepu i kolejny raz zamówiłem JAR7552 trw
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-27
 5/5
J/w
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-29
 5/5
Kolejny raz kupiłem części trw i wszystko jest jak należy
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-12-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-10
 4/5
Generalnie do firmy trw nie mam zastrzeżeń elementy zawieszenia wytrzymują dość długo, niestety tym razem w jednej końcówce drążka trafiła mi się pęknięta na szwie guma przegubu
2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
2021-11-27
 5/5
Dobra jakość, pasuje :)
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu JAR509zobacz instrukcję montażu JAR509

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.