Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi E-TRON (GEN) S quattro (2020.09-???) 503km » JAR939 trw
wybrany samochód: 
Audi E-tron (gen) S Quattro (2020.09-???) 503km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR939 TRW

JAR939 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny TRW
trw JAR939
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR939
JAR939
trw JAR939 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR939 trw
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR939 trw
64.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (36 ocen)
numer części:

JAR939

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
Długość [mm]292
Długość całkowita [mm]331
Wymiar gwintuM16x1,5
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937435050

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR939 TRW

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 292/331mm) pasuje do: AUDI A3, Q2, Q3, RENAULT LAGUNA II, SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, LEON, LEON SC, LEON SPORTSTOURER 1.0-Electric 01.00-
numery OEM:
AUDI      1K0 423 803 A
AUDI      1K0 423 803 C
AUDI      1K0 423 804 A
AUDI      1K0 423 804 C
AUDI      1K0 423 810 A
AUDI      1K1 423 070 AX
AUDI      1K1 423 070 X
AUDI      1K2 423 051 AD
AUDI      1K2 423 051 M
AUDI      3C0 423 810 A
SEAT      1K0 423 803 A
SEAT      1K0 423 803 C
SEAT      1K0 423 804 A
SEAT      1K0 423 804 C
SEAT      1K0 423 810 A
SEAT      1K1 423 070 AX
SEAT      1K1 423 070 X
SEAT      1K2 423 051 AD
SEAT      1K2 423 051 M
SEAT      3C0 423 810 A
SKODA      1K0 423 803 A
SKODA      1K0 423 803 C
SKODA      1K0 423 804 A
SKODA      1K0 423 804 C
SKODA      1K0 423 810 A
SKODA      1K1 423 070 AX
SKODA      1K1 423 070 X
SKODA      1K2 423 051 AD
SKODA      1K2 423 051 M
SKODA      3C0 423 810 A
VOLKSWAGEN      1K0 423 803 A
VOLKSWAGEN      1K0 423 803 C
VOLKSWAGEN      1K0 423 804 A
VOLKSWAGEN      1K0 423 804 C
VOLKSWAGEN      1K0 423 810 A
VOLKSWAGEN      1K1 423 070 AX
VOLKSWAGEN      1K1 423 070 X
VOLKSWAGEN      1K2 423 051 AD
VOLKSWAGEN      1K2 423 051 M
VOLKSWAGEN      3C0 423 810 A
FAW-AUDI      1K0 423 810 A
FAW-VW      1K0 423 810 A
SVW      1K0 423 810 A

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR939 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR939 TRW:

Tomasz, Warszawa
2020-04-29
 5/5
Można pochwalić organizację sklepu i kolejny raz zamówiłem JAR7552 trw
Artur, Skarżysko-Kamienna
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Łódź
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, OPOLE LUBELSKIE
2021-11-27
 5/5
J/w
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Łódź
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Łódź
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Stargard Szczeciński
2020-09-10
 4/5
Generalnie do firmy trw nie mam zastrzeżeń elementy zawieszenia wytrzymują dość długo, niestety tym razem w jednej końcówce drążka trafiła mi się pęknięta na szwie guma przegubu
Radosław, Borkowo
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Gdańsk
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Warszawa
2021-12-03
 5/5
Polecam ten produkt Trw pierwszy montaż
Roman, OPOLE LUBELSKIE
2021-11-27
 5/5
Dobra jakość, pasuje :)
Grzegorz, Warszawa
2025-05-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2020-04-29
 5/5
Szybki odbiór osobisty w punkcie. Dobra komunikacja SMS
Michał, Gdańsk
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Łódź
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Darłowo
2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
Artur, Skarżysko-Kamienna
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dawid, Osięciny
2022-04-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Borkowo
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tadeusz,
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2020-04-29
 5/5
Kolejny raz kupiłem części trw i wszystko jest jak należy
Radosław, Borkowo
2021-04-29
 5/5
Pa
Jacek, Kalisz
2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
Mieczysław, Jabłonowo
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Warszawa
2024-12-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Warszawa
2025-05-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu JAR939zobacz instrukcję montażu JAR939

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.