Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Rodzaj wahacza | dla wahacza poprzecznego |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | góra |
Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | z przodu |
Strona zabudowy | z tyłu |
Strona zabudowy | wewnątrz |
Długość [mm] | 40 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 10,1 |
średnica zewnętrzna [mm] | 46,4 |
Ilość na oś | 4 |
nr EAN | 3322937910229 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza JBU138 TRW
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
4B0407515, 4D0407515C, 8D0407515A, 8D0407515B, 8D0407515C
4B0407515, 4D0407515C, 8D0407515A, 8D0407515B, 8D0407515C
4B0407515, 4D0407515C
4B0407515, 8D0407515A, 8D0407515B, 8D0407515C
AUDI | 4B0 407 515 | |
AUDI | 4D0 407 515 C | |
AUDI | 8D0 407 515 A | |
AUDI | 8D0 407 515 B | |
AUDI | 8D0 407 515 C | |
SEAT | 4B0 407 515 | |
SEAT | 8D0 407 515 A | |
SEAT | 8D0 407 515 B | |
SEAT | 8D0 407 515 C | |
SKODA | 4B0 407 515 | |
SKODA | 4D0 407 515 C | |
VOLKSWAGEN | 4B0 407 515 | |
VOLKSWAGEN | 4D0 407 515 C | |
VOLKSWAGEN | 8D0 407 515 A | |
VOLKSWAGEN | 8D0 407 515 B | |
VOLKSWAGEN | 8D0 407 515 C |
Zastosowanie Tuleja wahacza JBU138 TRW w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza JBU138 TRW:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.