Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PMF480 trw

Pompa hamulcowa PMF480 TRW

PMF480 Pompa hamulcowa TRW
trw PMF480
Pompa hamulcowa PMF480
PMF480
trw PMF480 Pompa hamulcowa
190.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PMF480

producent:

TRW

Rozmiar gwintu 1 M10x1
Ilość połączeń 4
Ograniczenia producenta ATE
Średnica 1 [mm] 20,6
nr EAN 3322937142507

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMF480 TRW

Pompa hamulcowa (20,6mm) pasuje do: SEAT AROSA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, TOLEDO I, VW CADDY I, GOLF I, GOLF III, JETTA II, LUPO I, PASSAT B3/B4, POLO, POLO III 1.0-2.9 08.82-07.05

Pompa hamulcowa PMF480 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Pompa hamulcowa PMF480 producenta TRW

VOLKSWAGEN

1H1611019A, 1H1611019C, 1H2611019, 357611019

SEAT

1H1611019A, 1H1611019C, 357611019

numery OEM:
AUDI      1H1 611 019 A
AUDI      1H1 611 019 C
AUDI      357 611 019
SEAT      1H1 611 019 A
SEAT      1H1 611 019 C
SEAT      357 611 019
VOLKSWAGEN      1H1 611 019 A
VOLKSWAGEN      1H1 611 019 C
VOLKSWAGEN      1H2 611 019
VOLKSWAGEN      357 611 019

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMF480 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.