Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » TH5077.88J vernet s.a.

Termostat układu chłodzenia TH5077.88J VERNET S.A.

TH5077.88J Termostat układu chłodzenia VERNET S.A.
vernet TH5077.88J
37.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

TH5077.88J

producent:

VERNET S.A.

Temperatura otwarcia [°c] 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Średnica 1 [mm] 52,0
Średnica 2 [mm] 28,0
Wysokość 1 [mm] 34,0
nr EAN 3531650004720

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TH5077.88J VERNET S.A.

Termostat cieczy chłodzącej (88°C) pasuje do: CITROEN JUMPER II; DAIHATSU CHARADE II, CHARADE III; FIAT DUCATO; FORD MONDEO III, RANGER, TOURNEO CUSTOM V362, TRANSIT 1.0D-3.2D 10.83-
numery OEM:
DAIHATSU      1634187789000
DAIHATSU      9004833013000
DAIHATSU      9004833024000
DAIHATSU      9004833029000
FORD      1096283
FORD      1731770
FORD      BK2Q8A586AB
FORD      XS7Q8575AA
SUBARU      1634187789000
SUZUKI      1767065720
TOYOTA      9091603043
TOYOTA      9091603062
LAND ROVER      LR004618

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TH5077.88J VERNET S.A. w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TH5077.88J VERNET S.A.:

2021-12-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-25
 5/5
Termostat zamontowany, czas pokaże :)
2020-02-05
 5/5
OK
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-30
 5/5
Szybko i sprawnie termostat pasuje i działa idealnie tylko czujnik ma inną kostkę a miało pasować do tego modelu auta

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.