Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Honda SILVERWING S-Wing 125 (2006.01-???) 14km » 1J0422812C volkswagen
wybrany samochód: 
Honda Silverwing S-wing 125 (2006.01-???) 14km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

końcówka drążka vw audi skoda 1J0422812C VOLKSWAGEN

1J0422812C końcówka drążka vw audi skoda VOLKSWAGEN
17.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

1J0422812C

producent:

VOLKSWAGEN

Indeks: VAG 1J0422812C
Marka: VAG
Grupa towarowa TecDoc: Końcówka drążka wzdłużnego
Nazwa: KOŃCÓWKA DRĄŻKA VW AUDI SKODA
Opis: A3, CTAVIA, GOLF IV, NEW BEETLE PRAWA
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Ilość w opakowaniu = 1
Zamiennik: : 1J0422812A
Numer dostawcy: 1J0422812C
Parametry:z prawej oś przednia

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie końcówka drążka vw audi skoda 1J0422812C VOLKSWAGEN

numery OEM:
AUDI      1J0422812A
SKODA      1J0422812A
VAG      1J0422812C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie końcówka drążka vw audi skoda 1J0422812C VOLKSWAGEN w samochodach:

Opinie Klientów o końcówka drążka vw audi skoda 1J0422812C VOLKSWAGEN:

Krzysztof, Warszawa
2024-12-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.