Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » A 12 237 brembo

Cylinderek hamulcowy A 12 237 BREMBO

A 12 237 Cylinderek hamulcowy BREMBO
29.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

A 12 237

producent:

BREMBO

System hamulcowy TRW
Rozstaw śrub mocujących [mm] 31,8
otwór Ø [mm] 19,05
Wymiar gwintu 10 x 1
Materiał Żeliwo
nr EAN 8432509601617

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy A 12 237 BREMBO

Cylinderek hamulcowy A 12 237 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

Numery OE Cylinderek hamulcowy A 12 237 producenta BREMBO

FORD

1006016, 1104132, 1484750, 1486316, 1486750, 5030660, 6106584, 6196052, 72GB2261AA, 7G9N3C529AD, 91AB2261BA, XS512261BA

MAZDA

1E0626610, 1E0626710, 1E0726610

numery OEM:
FORD      1006016
FORD      1104132
FORD      1484750
FORD      1486316
FORD      1486750
FORD      5030660
FORD      6106584
FORD      6196052
FORD      72GB2261AA
FORD      7G9N3C529AD
FORD      91AB2261BA
FORD      XS512261BA
MAZDA      1E0626610
MAZDA      1E0626710
MAZDA      1E0726610

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy A 12 237 BREMBO w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy A 12 237 BREMBO:

Rafał, Wrocław
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Wrocław
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dominik, Warszawa
2022-06-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.