Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » P 23 152 brembo

Klocki hamulcowe - komplet P 23 152 BREMBO

P 23 152 Klocki hamulcowe - komplet BREMBO
brembo P 23 152
111.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (116 ocen)
numery handlowe:

23760, 24788

numer części:

P 23 152

producent:

BREMBO

Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Numer WVA 24788
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Grubość [mm] 18
System hamulcowy Lucas
Szerokość [mm] 117
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Wysokość [mm] 50
Numer WVA 23811
nr EAN 8020584109908

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet P 23 152 BREMBO

Klocki hamulcowe kpl. tył , pasuje do: ALFA ROMEO 159, GIULIETTA, GIULIETTA/HATCHBACK 1.4-2.0D 03.06-12.20

Klocki hamulcowe P 23 152 mają zastosowanie do modeli samochodów

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

Numery OE klocków hamulcowych P 23 152 producenta BREMBO

ALFA ROMEO

71770096, 77365542

numery OEM:
ALFA ROMEO      71770096
ALFA ROMEO      77365542

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet P 23 152 BREMBO w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet P 23 152 BREMBO:

astex, Zielonka
2023-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Warszawa
2023-06-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Wiele
2020-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2024-03-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2022-04-13
 5/5
JAKOŚĆ BDB
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, WARSZAWA
2023-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Warszawa
2021-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Warszawa
2022-03-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Lubliniec
2024-09-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
RADOSŁAW, Szczawno-Zdrój
2021-05-29
 5/5
Zgodne z opisem, wszystko OK.
KRZYSZTOF, CZECHOWICE-DZIEDZICE
2021-09-07
 5/5
Godne polecenia.
Paweł, Toruń
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jerzy, Ruda ŚLĄSKA
2023-09-17
 5/5
Zgodnie z zamówieniem.
Artur, Warszawa
2024-10-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jarosław, warszawa
2024-03-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Goworowo
2025-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Milicz-Miłochowice Wieś
2023-06-06
 5/5
Super
Tomasz, Katowice
2022-07-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Łyszkowice
2020-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Riemerling
2020-03-09
 5/5
Klocki założyłem do mojego Volkswagena sprawują się dobrze nie piszczą, auto hamuje na dotyk
Piotr, Kowalewo pomorskie
2024-02-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Warszawa
2020-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Marki
2023-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
DARIUSZ, KIELCE
2020-09-19
 5/5
Polecam
Robert, Warszawa
2023-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbigniew, Łódź
2023-04-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Legionowo
2021-07-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Patryk, Wrocław
2022-05-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Ząbki
2020-10-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.