Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » CH8776ECO fram

Filtr oleju CH8776ECO FRAM

CH8776ECO Filtr oleju FRAM
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

CH8776ECO

producent:

FRAM

Rodzaj filtra Wkład filtra
średnica zewnętrzna [mm] 53
Średnica wewnętrzna [mm] 23
Wysokość [mm] 78
nr EAN 5022650263067

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju CH8776ECO FRAM

Filtr oleju CH8776ECO ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Filtr oleju CH8776ECO producenta FRAM

MERCEDES-BENZ

1661800009, 1661800109, 1661800209, 1661800710, 1661840225, 1661840525, A1661800009, A1661800109, A1661800209, A1661800710, A1661840225, A1661840525

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      1661800009
MERCEDES-BENZ      1661800109
MERCEDES-BENZ      1661800209
MERCEDES-BENZ      1661800710
MERCEDES-BENZ      1661840225
MERCEDES-BENZ      1661840525
MERCEDES-BENZ      A1661800009
MERCEDES-BENZ      A1661800109
MERCEDES-BENZ      A1661800209
MERCEDES-BENZ      A1661800710
MERCEDES-BENZ      A1661840225
MERCEDES-BENZ      A1661840525
AC      AC6183E

Zastosowanie Filtr oleju CH8776ECO FRAM w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju CH8776ECO FRAM:

Michał, Sanok
2021-09-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Anatol, Wałbrzych
2020-01-21
 5/5
Jeszcze nigdy się nie zawiodłem na producencie fram , także teraz

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.