
| Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem zębatym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Materiał wirnika pompy wody | mosiądz |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| nr EAN | 8032747268780 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna PA1050 GRAF
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
06E121005G, 06E121005P, 06E121008P, 06E121018B
| AUDI | 06E 121 005G | |
| AUDI | 06E 121 005P | |
| AUDI | 06E 121 008P | |
| AUDI | 06E 121 018B |
Zastosowanie Pompa wodna PA1050 GRAF w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna PA1050 GRAF:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.