Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 1705650 kraft automotive

Filtr oleju 1705650 KRAFT AUTOMOTIVE

1705650 Filtr oleju KRAFT AUTOMOTIVE
17.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka dzisiaj
4 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

1705650

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Wysokość [mm] 99
Średnica wewnętrzna [mm] 25,6
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 19,6
średnica zewnętrzna [mm] 65,5
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 72
Numer seryjny 1705650
Rodzaj filtra Wkład filtra
nr EAN 5901159213608

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 1705650 KRAFT AUTOMOTIVE

numery OEM:
BMW      11 42 7 805 978
CITROËN      1109 AY
CITROËN      1109 T3
CITROËN      1109 Y2
CITROËN      1109 Z6
FIAT      9467565780
FORD      1147 685
FORD      1254 385
FORD      1359 941
MAZDA      Y1011-4302
MAZDA      Y4011-4302
MAZDA      Y4011-43029A
MAZDA      Y4011-4302A
MAZDA      Y6011-4302
PEUGEOT      1109 AY
PEUGEOT      1109 S5
PEUGEOT      1109 Y1
PEUGEOT      1109 Z5
PEUGEOT      5369 96
PEUGEOT      9656432180
SUZUKI      16510-73J00
SUZUKI      16510-73J00-000
SUZUKI      16510-73J01
SUZUKI      16510-73J01-000
SUZUKI      16510-73J02
SUZUKI      16510-73J02-000
TOYOTA      SU001-00741
TOYOTA      SU001-00804
VOLVO      30735878

Zastosowanie Filtr oleju 1705650 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 1705650 KRAFT AUTOMOTIVE:

2020-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-08
 5/5
Oky
2020-07-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.