
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | z lewej |
| Strona zabudowy | zewnętrzny |
| Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
| Gwint wewnętrzny [mm] | M14x1,5 |
| parzyste numery artykułów | 25171 02 |
| nr EAN | 4047437072961 |
Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 25170 02 LEMFÖRDER
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
2033301903, 2033302303, 2033303903, A2033301903, A2033302303, A2033303903
| MERCEDES-BENZ | 203 330 19 03 | |
| MERCEDES-BENZ | 203 330 23 03 | |
| MERCEDES-BENZ | 203 330 39 03 | |
| MERCEDES-BENZ | A 203 330 19 03 | |
| MERCEDES-BENZ | A 203 330 23 03 | |
| MERCEDES-BENZ | A 203 330 39 03 |
Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 25170 02 LEMFÖRDER w samochodach:
Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 25170 02 LEMFÖRDER:
LEMFÖRDER jest niemiecką firmą produkującą części samochodowe, założoną w 1949 roku. Firma specjalizuje się w produkcji układów zawieszenia, elementów kierowniczych oraz akcesoriów samochodowych. W ciągu lat działalności LEMFÖRDER rozszerzył swoją ofertę o produkty wysokiej jakości, w tym o wysokiej wytrzymałości tuleje wahacza i łożyska kulowe.
Firma posiada wiele zakładów produkcyjnych na całym świecie, w tym w Niemczech, Polsce, Czechach, Meksyku i Chinach. Dzięki swojej szerokiej sieci produkcyjnej, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoje produkty do wielu różnych rynków na całym świecie.
Koncern LEMFÖRDER jest częścią grupy ZF Friedrichshafen AG, która jest jednym z największych na świecie producentów części samochodowych. Dzięki silnej pozycji w branży i inwestycjom w nowe technologie, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoim klientom innowacyjne rozwiązania i produkty wysokiej jakości.
W ostatnich latach LEMFÖRDER intensywnie rozwija swoje produkty i procesy produkcyjne, aby dostosować się do zmieniających się potrzeb rynku i wyzwań związanych z ochroną środowiska. Firma jest zaangażowana w dostarczanie produktów o niskiej emisji CO2 i wysokiej wydajności energetycznej, co pozwala na zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko i zwiększenie efektywności paliwowej.