Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem zębatym |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
nr EAN | 5907558576603 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 47-0159 MAXGEAR
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
SIRION, CUORE V, YRV, CUORE VI, COPEN, EXTOL, TERIOS
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA
1610009240, 1610009450, 1610009530, 161000Q010, 1610080003
1610080001, 1610080007, 1610097234
1201H0, 1201J0, 1201K6, 1201L3
1201H0, 1201J0, 1201K6, 1201L3
CITROËN | 1201.H0 | |
CITROËN | 1201.J0 | |
CITROËN | 1201.K6 | |
CITROËN | 1201.L3 | |
CITROËN | 1201H0 | |
CITROËN | 1201J0 | |
CITROËN | 1201K6 | |
CITROËN | 1201L3 | |
DAIHATSU | 16100-80001 | |
DAIHATSU | 16100-80007 | |
DAIHATSU | 16100-97234 | |
DAIHATSU | 1610080001 | |
DAIHATSU | 1610080007 | |
DAIHATSU | 1610097234 | |
PEUGEOT | 1201.H0 | |
PEUGEOT | 1201.J0 | |
PEUGEOT | 1201.K6 | |
PEUGEOT | 1201.L3 | |
PEUGEOT | 1201H0 | |
PEUGEOT | 1201J0 | |
PEUGEOT | 1201K6 | |
PEUGEOT | 1201L3 | |
TOYOTA | 16100-09240 | |
TOYOTA | 16100-09450 | |
TOYOTA | 16100-09530 | |
TOYOTA | 16100-0Q010 | |
TOYOTA | 16100-80003 | |
TOYOTA | 1610009240 | |
TOYOTA | 1610009450 | |
TOYOTA | 1610009530 | |
TOYOTA | 161000Q010 | |
TOYOTA | 1610080003 | |
LEXUS | 16100-09240 | |
LEXUS | 16100-09450 | |
LEXUS | 16100-09530 | |
LEXUS | 16100-0Q010 | |
LEXUS | 16100-80003 | |
LEXUS | 1610009240 | |
LEXUS | 1610009450 | |
LEXUS | 1610009530 | |
LEXUS | 161000Q010 | |
LEXUS | 1610080003 |
Zastosowanie Pompa wodna 47-0159 MAXGEAR w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.