Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 69-0426 maxgear

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0426 MAXGEAR

69-0426 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR
47.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-301092

numer części:

69-0426

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 88,5
Wymiar stożka [mm] 20
Rozmiar gwintu 1 M16x1,5
Rozmiar gwintu 2 M14x1,5
parzyste numery artykułów 25341 01
nr EAN 5907558593365

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0426 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. VW TOUAREG 02- PR

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0426 ma zastosowanie do modeli samochodów

PORSCHE

911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0426 producenta MAXGEAR

PORSCHE

95534713220, 95534713221, 95534713222

VOLKSWAGEN

2H0422817, 7L0422818B, 7L0422818C, 7L0422818D

AUDI

7L0422818B, 7L0422818C, 7L0422818D

numery OEM:
AUDI      7L0 422 818 B
AUDI      7L0 422 818 C
AUDI      7L0 422 818 D
PORSCHE      955 347 132 20
PORSCHE      955 347 132 21
PORSCHE      955 347 132 22
VOLKSWAGEN      2H0 422 817
VOLKSWAGEN      7L0 422 818 B
VOLKSWAGEN      7L0 422 818 C
VOLKSWAGEN      7L0 422 818 D

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0426 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0426 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.