Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » L11104 monroe

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L11104 MONROE

L11104 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
monroe L11104
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L11104
L11104
monroe L11104 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L11104 monroe
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L11104 monroe
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L11104 monroe
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L11104 monroe
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L11104 monroe
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L11104 monroe
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L11104 monroe
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L11104 monroe
50.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L11104

producent:

MONROE

Ciężar [kg] 0,600
Gwint wewnętrzny [mm] 16x1
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm] 41
Szerokość opakowania [cm] 10
Wysokość opakowania [cm] 7
nr EAN 5412096396335

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L11104 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: BMW 5 (E39) 2.0-3.0D 09.95-05.04
numery OEM:
BMW      32 11 1 091 769
BMW      32 11 1 093 771

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L11104 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L11104 MONROE:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem
ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.