Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » L24116 monroe

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L24116 MONROE

L24116 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
59.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L24116

producent:

MONROE

Ciężar [kg] 0,330
Wymagana ilość 2
Gwint wewnętrzny [mm] 12x1,25
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm] 14,5
Szerokość opakowania [cm] 9,5
Wysokość opakowania [cm] 5
nr EAN 5412096495175

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L24116 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: NISSAN PIXO, OPEL AGILA, SUBARU JUSTY III, SUZUKI ALTO VII, IGNIS I, IGNIS II, SPLASH, SWIFT III, WAGON R, WAGON R+ 1.0-1.6 05.00-
numery OEM:
NISSAN      48520-4A00B
OPEL      47 05 716
OPEL      47 09 195
OPEL      92 10 351
OPEL      93194035
SUBARU      48810-83E02
SUZUKI      48810-60J00
SUZUKI      48810-63J00
SUZUKI      48810-63J00-000
SUZUKI      48810-83E01
SUZUKI      48810-83E02
SUZUKI      48810-83E02-000
SUZUKI      48810-M68K0-0
SUZUKI      4881060810
SUZUKI      48810M68K00
VAUXHALL      9210351
VAUXHALL      93194035

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L24116 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L24116 MONROE:

2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.