Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 207 466 topran

Cewka zapłonowa 207 466 TOPRAN

207 466 Cewka zapłonowa TOPRAN
287.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

207 466

producent:

TOPRAN

Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Cewka zapłonowa łącznie ze złączem do świecy
Ilość biegunów 6
Ilość połączeń 4

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 207 466 TOPRAN

Cewka zapłonowa pasuje do: ALFA ROMEO 159, FIAT CROMA, STILO, OPEL ASTRA G, ASTRA H, ASTRA H GTC, ASTRA H/KOMBI, ASTRA J, ASTRA J GTC, CORSA D, INSIGNIA A, MERIVA A, SIGNUM, VECTRA C 1.6-1.8 03.00-

Cewka zapłonowa 207 466 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

Numery OE Cewka zapłonowa 207 466 producenta TOPRAN

OPEL

1208021

FIAT

71739725, 71744369, 71779115

ALFA ROMEO

71739725, 71744369, 71779115

numery OEM:
ALFA ROMEO      71739725
ALFA ROMEO      71744369
ALFA ROMEO      71779115
FIAT      71739725
FIAT      71744369
FIAT      71779115
OPEL      12 08 021
VAUXHALL      10458316

Zastosowanie Cewka zapłonowa 207 466 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 207 466 TOPRAN:

Anita Czaplicka
2009-07-28
 5/5
Produkt po zainstalowaniu sprawuję się bez zarzutu. Jest znacznie tańszy od orginału. Polecam!!!
Jacek, Wołomin
2020-01-19
 5/5
tania i śmiga a nie mam lekkiej nogi
sławomir, konstantynów Łódzki
2019-09-29
 5/5
Ogólnie przebieg transakcji pozytywny, dobra jakość i niezła cena

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.