Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » GDB1205 trw

Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1205 TRW

GDB1205 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC TRW
trw GDB1205
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1205
GDB1205
trw GDB1205 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1205 trw
109.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (144 ocen)
numery handlowe:

21664, 21795

numer części:

GDB1205

producent:

TRW

Ograniczenia producenta ATE
Długość 2 [mm] 151,5
Grubość [mm] 19,5
Styk ostrzegawczy o zużyciu przygotowany dla wskaźnika zużycia
Oznaczenie kontrolne E1 90R 01024/163
Długość 1 [mm] 150,1
Wysokość 1 [mm] 66,3
Wysokość 2 [mm] 60
nr EAN 3322937111572

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1205 TRW

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: MERCEDES C T-MODEL (S202), C (W202), CLK (A208), CLK (C208), E T-MODEL (S210), E (W210), S (C140), SLK (R170) 2.0-6.0 09.92-04.04

Klocki hamulcowe GDB1205 mają zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE klocków hamulcowych GDB1205 producenta TRW

MERCEDES-BENZ

0024204420, 0024209620, 0044200220, 004420022041, 0054204720, A0024204420, A0024209620, A0044200220, A0054204720, A004420022041

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      002 420 44 20
MERCEDES-BENZ      002 420 96 20
MERCEDES-BENZ      004 420 02 20
MERCEDES-BENZ      004420022041
MERCEDES-BENZ      005 420 47 20
MERCEDES-BENZ      A 002 420 44 20
MERCEDES-BENZ      A 002 420 96 20
MERCEDES-BENZ      A 004 420 02 20
MERCEDES-BENZ      A 005 420 47 20
MERCEDES-BENZ      A004420022041

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1205 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1205 TRW:

2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-06-15
 5/5
Ok
2023-10-12
 5/5
ok
2023-08-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-13
 5/5
Super wszystko
2021-05-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-13
 5/5
Jest ok
2020-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-02
 5/5
Kupiłem GDB1737 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-04-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-08-18
 5/5
Bdb klocki... Wybrałem te, ponieważ przetestowałem już w dwóch innych samochodach i zachowują się bardzo dobrze...
2022-04-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-17
 5/5
polecam
2021-02-24
 5/5
Ok Polecam
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-15
 5/5
Zakup przeprowadzony znakomicie
2023-11-08
 5/5
OK!!
2020-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu GDB1205zobacz instrukcję montażu GDB1205

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.