Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » GDB1642 trw

Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1642 TRW

GDB1642 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC TRW
trw GDB1642
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1642
GDB1642
trw GDB1642 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1642 trw
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1642 trw
172.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (144 ocen)
numery handlowe:

23922, 23925

numer części:

GDB1642

producent:

TRW

Ograniczenia producenta ATE
Styk ostrzegawczy o zużyciu przygotowany dla wskaźnika zużycia
Wysokość [mm] 70,1
Długość [mm] 193,3
Grubość [mm] 20,3
Wysokość 2 [mm] 70,1
Długość 2 [mm] 194,4
Oznaczenie kontrolne E9 90R - 01107/1400
nr EAN 3322937412501

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1642 TRW

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: MERCEDES E T-MODEL (S211), E (W211), G (W463), GL (X164), M (W164), R (W251, V251) 3.0-6.0 10.03-04.18

Klocki hamulcowe GDB1642 mają zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE klocków hamulcowych GDB1642 producenta TRW

MERCEDES-BENZ

0044204020, 1644200820, 1644201820, 1644202220, 1644202620, A0044204020, A1644200820, A1644201820, A1644202220, A1644202620, A164420082005

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      004 420 40 20
MERCEDES-BENZ      164 420 08 20
MERCEDES-BENZ      164 420 18 20
MERCEDES-BENZ      164 420 22 20
MERCEDES-BENZ      164 420 26 20
MERCEDES-BENZ      A 004 420 40 20
MERCEDES-BENZ      A 164 420 08 20
MERCEDES-BENZ      A 164 420 18 20
MERCEDES-BENZ      A 164 420 22 20
MERCEDES-BENZ      A 164 420 26 20
MERCEDES-BENZ      A164420082005

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1642 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1642 TRW:

2022-08-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-19
 5/5
Miałem te klocki w poprzednim samochodzie hyundai i20 i sprawowały się jak oryginały
2019-12-08
 5/5
Ogólnie przebieg transakcji pozytywny, dobra jakość i niezła cena
2023-11-08
 5/5
OK!!
2025-04-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-18
 5/5
Klocki zakupiłem gdyż polecił mi je mechanik już założone w moim samochodzie, auto hamuje jak żyleta
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-08-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-08
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
2023-10-23
 5/5
Polecam
2023-10-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-01-08
 5/5
Klocki zakupiłem gdyż polecił mi je mechanik już założone w moim samochodzie, auto hamuje jak żyleta
2022-06-15
 5/5
Ok
2022-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-06-15
 5/5
Ok
2022-11-12
 5/5
Ok
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-13
 5/5
Super wszystko
2024-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-12
 5/5
ok
2020-07-13
 5/5
Super wszystko
2022-04-07
 5/5
Jw
zobacz instrukcję montażu GDB1642zobacz instrukcję montażu GDB1642

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.