Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Ford GALAXY II (WA6) 2.0 (2006.05-2015.06) 145km » 22807 walker
wybrany samochód: 
Ford Galaxy Ii (wa6) 2.0 (2006.05-2015.06) 145km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22807 WALKER

22807 Tłumik WALKER
walker 22807
Tłumik 22807
22807
walker 22807 Tłumik
Tłumik 22807 walker
Tłumik 22807 walker
Tłumik 22807 walker
Tłumik 22807 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22807

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1120
Ciężar [kg]7,320
Litera rozpoznawcza58
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490228079

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22807 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1120mm) pasuje do: RENAULT ESPACE III 2.2D 07.00-10.02
numery OEM:
RENAULT      6025406800
RENAULT      6025406800 SP22

Zastosowanie Tłumik 22807 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22807 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.