Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 71396 walker

Tłumik 71396 WALKER

71396 Tłumik WALKER
walker 71396
Tłumik 71396
71396
walker 71396 Tłumik
Tłumik 71396 walker
Tłumik 71396 walker
Tłumik 71396 walker
Tłumik 71396 walker
258.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

71396

producent:

WALKER

Długość [mm] 980
Ciężar [kg] 6,780
Litera rozpoznawcza 52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490713964

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 71396 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 980mm) pasuje do: FORD FUSION 1.4D 08.02-12.12

Tłumik 71396 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Tłumik 71396 producenta WALKER

FORD

1207458, 1221221, 1230562, 1316996, 1353242, 1557610, 2N115K244AG, 2N115K244AH, 2N115K244AJ, 2N115K244AK, 2N115K244AL, ME2N1J5K244A1A

numery OEM:
FORD      1207458
FORD      1221221
FORD      1230562
FORD      1316996
FORD      1353242
FORD      1557610
FORD      2N115K244AG
FORD      2N115K244AH
FORD      2N115K244AJ
FORD      2N115K244AK
FORD      2N115K244AL
FORD      ME2N1J5K244A1A

Zastosowanie Tłumik 71396 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 71396 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.