Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.6 16V HDi (2005.10-???) 90km » MD-3021 alco
wybrany samochód: 
Citroën C3 I (fc_, Fn_) 1.6 16v Hdi (2005.10-???) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju MD-3021 ALCO

MD-3021 Filtr oleju ALCO
alco MD-3021
Filtr oleju MD-3021
MD-3021
43.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (9 ocen)
numer części:

MD-3021

producent:

ALCO

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]125,0
Średnica zewnętrzna 1 [mm]55,2
Średnica zewnętrzna 2 [mm]53,2
Średnica wewnętrzna [mm]24,0
nr EAN5294515818334

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju MD-3021 ALCO

FILTR OLEJU BMW 1 19->,2 17->,X1 17->,X2 18->,MINI III 17->
numery OEM:
BMW      11428593186
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju MD-3021 ALCO w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju MD-3021 ALCO:

Stanisław, Błaszki
2020-04-04
 5/5
Zakup alco MD-355 odbył się bez problemów, polecam sklep
Ireneusz, Nowy Dwór Mazowiecki
2020-09-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Wieliczka
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zenon, Poraj
2022-05-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
maciej, przemyśl
2021-05-16
 5/5
Filtruje :) nie cieknie, chyba dobry
Waldemar, Lubsza
2019-10-23
 5/5
ok
Robert, MArki
2019-11-07
 5/5
dobry i tani filtr
Ryszard, Warszawa
2020-02-09
 5/5
OK
Tomasz, Bratkowice
2019-11-05
 5/5
Kolejny udany zakup w e-autoparts.pl

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.